Alla inlägg den 8 mars 2018

Av minnaa - 8 mars 2018 14:56

              Hellu!! Här kommer några inlägg från i lördags fick inte med dom i inlägget om min föddelsedag men här kommer några. Ha det bra så länge!!

Av minnaa - 8 mars 2018 14:04

Hellu! Just nu är jag med två kompisar. Vi skulle ha slutat kl 2 men vi fick sluta tjugo över tolv istället. för vår mattelärare skulle iväg och våran engelska lärare också. Så just nu sitter vi på Epresso House och pluggar lite och jag tog en kaffe så god den heter dirty chai ni måste testa den, verkligen min favorit. Men vet inte riktigt vad som händer sen vi kanske går lite på stan och bara umgås lite. 

Den här dagen har varit riktigt skön inte gjort så mycket i skolan bara  haft två lektioner och så fick vi ju sluta tidigt.

och i morgon blir det bara två lektioner börjar 10 slutar 12 sååå skönt. En riktig slapp dag i morgon, men de är bra eftersom det är fredag. Det är min favorit dag, för man vet att de är början på helgen och sista dagen i skolan. 


Och i morgon ska jag ut med pappa och min ena syster och kanske den andra systern också. Men jag ska försöka uppdatera i morgon också annars får de bli på lördag.

Men ni får ha de bra så länge och hålla utkik efter nytt inlägg.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Minna


Ovido - Quiz & Flashcards