Direktlänk till inlägg 7 mars 2018

16

Av minnaa - 7 mars 2018 21:00

Hellu! Nu är jag 16 år och de känns som vanligt. Känns som jag fortfarande är 15 men de kommer nog va så ett tag. Men jag kommer vänja mig. Det blev en riktigt bra föddelsedag i lördgas, bästa på länge. 

Jag fick frukost på sängen av mamma, och det är de bästa med att fylla år när man får frukost på sängen.

Sen så efter de så duscha jag, sminka mig och våffla håret så de blev riktigt snyggt och så tog jag på mig min klänning, som är från wish riktigt snygg.

Dagen innan så hade jag och en kompis bokat bord på pinchos så vi gick dit på min föddelsedag, och bara hade det mysigt och vi bara umgicks. Jag beställde planckstek, pommes och friterad kykling så gott var de. Och till efterrät så valde jag daimbrownie med choklad sååå gott var de. Och jag älslar choklad så de passa verkligen mig.

Och nått som verkligen gjorde min dag var att kompis hade fixat så två från personalen sjöng för mig, och jag blev supperglad. Jag har världens bästa vän som fixade det.

Lite senare på kvällen gick vi hem till mig och kollade på skräckfilm och sen så sov hon över hos mig. Världens bästa dag med bästa. 

Nästa dag så gjorde vi inte så mycket, vi spela en stund monopol och kollade på en film. Efter de så hade vi familje middag så de blev hela familjen på mammas sida. Så vi åt lite mat och bara hade det mysigt. Det hände inget speciellt efter de. Men de var iallafal min föddelsedag.

Ni får hålla utkik efter nytt inlägg här på bloggen, och så får ni ha det så bra!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minnaa - 29 april 2018 16:26

Hellu jag kommer faktist inte blogga mer här, jag har skapata en ny blogg så kommer inte uppdatera här mer.  Om ni vill kolla in min andra blogg så gå in på min insta sök på  Minnaa02 och klicka på länken i beskrivningen så kommer ni till den.  ...

Av minnaa - 21 april 2018 22:20

Hellu!!! Asså vi hade det så himla varmt hos oss i går, det var ungerfär runt 27 grader. Så jag min ena stora syster och dea, vi åkte och tog årets första dopp. Det var såååå skönt, men väldigt kallt. Trodde inte jag skulle doppa mig först men lyckad...

Av minnaa - 2 april 2018 21:09

Idag har varit en sån bra dag. Jag har varit på Elmia för första gången med min familj. Det ver sååå kul, jag kommer verkligen åka dit nästa år också. Endel kanske inte vet vad det är, man åker till jönköping vid påsk ungefär är det och man tittar ...

Av minnaa - 20 mars 2018 18:15

Hellu igen!! I går så vart de en bra dag. Först va jag i skolan som vanligt och efter de så träffa jag mina systrar på stan och var där ett tag. Senare så åkte vi hem till min äldsta syster och hade sleepover. Och vi åt lite gott och badade ett tag. ...

Av minnaa - 10 mars 2018 22:22

Hellu igen!! Igår så blev jag firad igen fast då var jag med min ena syster och min pappa. Det blev pinchos igen, och vi hade det så mysigt. Vi var där ungefär klockan 4 när dom öppna. Och vi bara umgicks och hade det bara mysigt. Så vi var där ett...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Minna


Ovido - Quiz & Flashcards