Alla inlägg under december 2016

Av minnaa - 31 december 2016 16:52

Nu är det ny år och jag hoppas att ni kommer ha en bra dag. Det ska jag ha vi ska fira hemma hos min pappa vi kommer få lite gäster och sätt kommer vi att äta god mat och sen så ska vi ikväll eller i natt så ska vi kolla på fyrverkerierna hoppas nå får det bra. Gott nytt år ;)

Klänningen jag har på mig i bilderna har jag fått av min syster så jag vet inte vart den är ifrån så ni vet. Och på ena axeln är det som ett band och där sitter massa fin svarta blommor.

Av minnaa - 24 december 2016 13:07

Nu är det äntligen jul har längtat så mycket. Idag kommer jag lägga ut massa bilder på bloggen. Julen börjr med att vi går och äter frukost sen så öppnar vi julklappar hos mamma sen så slå jag mina stora systrar och min systerson äta lunch hos farmor och farfar med pappa och så ska vi öppna julklappar där också.

Pyjamasen kommer från ginatricot det gör också chockern

Det här är eyeliner den kommer från Mary kay det är två färger svart och guld.

Jag fick också GTA 5 av min familj och den är till dator.

Jag fick också chocklad :)

Och sista är en tröja och den vet jag inte bart den är ifrån. Jag kommer lägga ut bättre bilder på ttöjan och pyjamasen AA bättre bild kommer. :) ha en riktigt bra jul ;) god jul

Av minnaa - 22 december 2016 22:42

Nu har jag äntligen jullov ht längtat så mycket till idag och jag längtar så mycket till julafto. Idag så har jag också backat med mamma och min ena syster. I morgon kommer mer bilder. Ha en bra kväll.

Av minnaa - 14 december 2016 21:52

Nu är granen pyntad, jag gjorde det med mamma och min ena storasyster.
Längtar så mycket till jul men det är inte långt kvar :)

Av minnaa - 3 december 2016 14:04

Hej nu kommer ett nytt inlägg idag så har jag julpyntat för att jag tände att det behövdes och jag älskar att julpynta så jag satt upp en lite rosa julgran och satt på några rosa, lila och silver kulor, sen satt j ag upp en liten stjärna som lyser och en ljusstake. Och vid den satt jag en liten tomte. Längtar så mycket till jul. Ha en bra dag.

Av minnaa - 3 december 2016 13:55

Hej nu kommer ett nytt inlägg i går kom ett mitt packet från madlady och det va en läppglans som jag har beställt den är lite mörk lila och den heter Cher den är så bra och fin min favorit den är också matt. Ha en bra dag.

Av minnaa - 2 december 2016 20:47

I kväll blir det en mysig kväl äta lite chips, dricka julmust och kolla på datorn, och sen ska jag krypa ner i sängen och kolla på en julfilm och bara ha det bra och efter det så kanske det blir en serie. så ikväll ska jag bara ha dt allmänt mysigt :) längtar så mycket till julafton. :) Ha en bra kväll.   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Minna


Ovido - Quiz & Flashcards