Alla inlägg den 22 februari 2017

Av minnaa - 22 februari 2017 19:22

Nu ska vi till en kyrka och va med på en ceremoni i en halv timme. Bilderba blev inte bra jag har gjort mitt bästa.

Av minnaa - 22 februari 2017 19:13

Hej igen!! Vi har varit i en moské där alla tjejer hade på sig nån slags klänning. Och så prata dom lite. Efter det så fick vi gå lite affärer jag han köpa en tröja jag kommer lägga ut nån dag bilder på det jag köpt. Sen så åt vi mat och då åt vi en restaurang. Efter det så gick vi till fido där dom gör reklam och annat jag får inte säga så mycket för det var hemligt det dom sa och man fick inte ta kort.

Det här är en bild på moskén han inte ta kort.

Sen så gick vi till gamlastan och va där i några minuter jag köpte en Caramell late, sen så gick vi till City och jag passade på att gå till punkt shop där dom har lite kläder och smycken, piercingar och annat. Håll utkik efter nästa inlägg pm dagen

Av minnaa - 22 februari 2017 09:06

Godmorgon!! Nu har jag ätit frukost och gjort mig ordning. Vi sitter på bussen mot medborgarplatsen för vi ska till en moské sen så ska vi göra annat. Jag kommer uppdatera mer idag så håll utkik.

Inte den bästa bilden är det inte det fanns inte så mycket att äta. Det som mest va gott va macka med Nutella på. ;)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Minna


Ovido - Quiz & Flashcards