Direktlänk till inlägg 5 mars 2017

15ÅÅÅR

Av minnaa - 5 mars 2017 18:48

I fredags blev jag 15 år. Jag hade en väldigt bra dag. Min kompis sov över till fredagen så hon var med på morgonen. Vi gjorde oss ordning mamma fixa frukost åt oss, vi fick macka och en bit tårta. Efter det så åkte vi till skolan. Efter skolan så åkte vi hem till min kompis och backade en tårta för vi firade både mig och min kompis hon blev 15 år igår ( lördag) så vi va i några timmar sen åkte jag hem och gjorde mig iordning. Efter det så gick mamma och jag till en restaurang ock åt mat där. Jag va så trött när vi kom hem så jag han inte blogga nåt så jag gör det nu. Jag fick lite presenter också jag fick två tröjor av min kompis, pengar av mamma, mormor och min morbror. Av min ena syster fick jag två nya halsband ( shockers) Nästa vecka ska jag till pappa då ska vi fira mig där och så kommer farmor och farfar. Här nere kan ni se lite bilder också. Håll utkik efter nästa inlägg ha det bra så länge.

Jag fick denna påsen också av min syster. Bästa påssen asså

Kvällen innan hade jag och min kompis jätte mysigt.

Så här såg vår frukost ut så gott.

Dom här fick jag av min syster Jag tycker dom är så fina. Jag kommer lägga ut mer bilder i nästa inlägg bilder på tröjorna jag fick och bad jag köpte i Stockholm så håll utkik. Det va iallafall allt.:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minnaa - 29 april 2018 16:26

Hellu jag kommer faktist inte blogga mer här, jag har skapata en ny blogg så kommer inte uppdatera här mer.  Om ni vill kolla in min andra blogg så gå in på min insta sök på  Minnaa02 och klicka på länken i beskrivningen så kommer ni till den.  ...

Av minnaa - 21 april 2018 22:20

Hellu!!! Asså vi hade det så himla varmt hos oss i går, det var ungerfär runt 27 grader. Så jag min ena stora syster och dea, vi åkte och tog årets första dopp. Det var såååå skönt, men väldigt kallt. Trodde inte jag skulle doppa mig först men lyckad...

Av minnaa - 2 april 2018 21:09

Idag har varit en sån bra dag. Jag har varit på Elmia för första gången med min familj. Det ver sååå kul, jag kommer verkligen åka dit nästa år också. Endel kanske inte vet vad det är, man åker till jönköping vid påsk ungefär är det och man tittar ...

Av minnaa - 20 mars 2018 18:15

Hellu igen!! I går så vart de en bra dag. Först va jag i skolan som vanligt och efter de så träffa jag mina systrar på stan och var där ett tag. Senare så åkte vi hem till min äldsta syster och hade sleepover. Och vi åt lite gott och badade ett tag. ...

Av minnaa - 10 mars 2018 22:22

Hellu igen!! Igår så blev jag firad igen fast då var jag med min ena syster och min pappa. Det blev pinchos igen, och vi hade det så mysigt. Vi var där ungefär klockan 4 när dom öppna. Och vi bara umgicks och hade det bara mysigt. Så vi var där ett...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Minna


Ovido - Quiz & Flashcards